torsdag den 20. marts 2014

Glitter fra Vietnam #3

I dag vil jeg vise den sidste glitterlak i rækken af glitterlakker, som min søster havde med hjem fra Vietnam. Denne lak er fra Alibe - og havde desværre ikke noget navn (som jeg kunne læse i hvert fald). Lakken har en klar base og indeholder primært store stykker lilla glitter. Derudover indeholder den også store stykker rød, blå, grønne og turkis stykker glitter samt helt små sølvfarvede glitterstykker.




Ligesom med de andre glitterlakker fra Vietnam, var der for meget base i forhold til glitter - derfor skulle der fiskes en del for at få tilpas med glitter på neglene. Jeg har lagt lakken over 'In The Cab-Ana' fra Essie.

Jeg synes, at resultatet er meget sjovt og sødt, men det er ikke et look jeg vil bruge til hverdag.






Glitterlakken er som skrevet en gave fra min søster, 'In The Cab-Ana' er købt på Trendslaes.

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar