torsdag den 27. februar 2014

WOWSA... mind blowing!

I dag har jeg en rigtig skønhed på bloggen. Jeg vil nemlig vise jer 'Aurora' fra Picture Polish. 

'Aurora' er en multikrom lak, der skifter fra turkis til blå til lilla - og ud i gul/orange/rød. Den har både farveskiftende pigment i basen, men derudover har den små glitterstykker, der changerer i samme farver. 




'Aurora' står flottest frem over en mørk base, så jeg valgte at lægge den over sort. 'Aurora' var virkelig fin at arbejde med (på trods af en masse glitter i basen) - og den fik to lag over den sorte base. Jeg havde godt kunne nøjes med et enkelt lag, men to lag fik farveskiftene til at være endnu mere synlige.

Og så til dommen - denne her lak er fantastisk! Farveskiftene er skønne og nærmest magiske. Jeg er især vild med glitterstykkerne, der også changerer - det giver lakken en ekstra dimension.

FANTASTISK LAK!






I får også lige et billede taget under vand:




Jeg forsøgte at lave en lille gif, men fejlede lidt - og kom til at vende den forkert! Ha, ha - I får den dog alligevel, den giver nemlig et fint billede af farveskiftet i flasken (tryk evt. på billedet, hvis det ikke kører af sig selv).




'Aurora' er købt på norwaynails.com. Desværre er den allerede udsolgt. Den er en del af et limited sæt, hvoraf der kun sælges ganske få på verdensplan - MEN Lllarowe skulle vistnok få lidt flere af Aurora i marts, så det er med at holde øje (og evt. tilmelde sig Llarows facebook-side), hvis man vil have fat i denne skønhed. De andre fra sættet: 'Altered State', 'Illusionist', 'Gravity' og 'Solar Flare' kan i skrivende stund stadig købes på norwaynails.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar