mandag den 3. februar 2014

Lilla og sort

Goddag derude

I dag vil jeg vise et design, hvor jeg har forsøgt mig med en saran wrap manicure, hvilket jeg har prøvet en enkelt gang før. I kan se mit første forsøg her. Kort fortalt kræver det to lakker (eller flere) og husholdningsfilm.

Jeg har brugt to lakker fra Essie til dette design: den sorte 'Licorice' og den støvede lavendelfarvede 'Warm And Toasty Turtleneck' (som jeg i øvrigt synes er en fantastisk farve).




Jeg lagde 'Warm And Toasty Turtleneck' som basefarve, mens lag nr. 2 stadig var vådt, lagde jeg et par små prikker af 'Licorice' - dernæst tog jeg et lille stykke husholdningsfilm (som jeg forinden havde rullet sammen til en lille kugle) og duppede neglene med. Dette gentog jeg på alle neglene (én negl ad gangen) - derefter lagde jeg en topcoat og til sidst en mat topcoat.

Jeg synes, at resulatet blev rigtig fint - det minder mig om lilla marmor!






Begge lakker er fra Billigvoks.dk.

- Maria


4 kommentarer:

  1. Det ser så godt ud :) det må jeg prøve - tak for inspiration (som altid) og flot blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - og held og lykke med det :-)

      Slet
  2. Det ser så fedt ud! Tror jeg vil prøve med hvid og sort for en marmor ligende manicure, tak for ideen!! xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og selv tak! Jeg er sikker på at sort og hvid vil være en flot kombination :-)

      Slet