fredag den 21. februar 2014

Fælles Fredag - Striber!

Striber... Det første jeg tænker er zebra. Men jeg besluttede for at lave et slags klassisk pænt design til denne fælles fredag - synes jeg i hvert fald selv. Jeg har brugt to Essie-lakker til dagens design: 'Good As Gold' og 'Licorice'.




Jeg startede med at lægge to lag af 'Good As Gold'. Jeg lod de to lag tørre og lagde dernæst striping-tape på tværs af neglene. Så fik de et lag sort og tapen blev taget af. For at undgå for mange bobler og trækken i designet, lagde jeg først topcoat ind fra den ene side af neglen - så lod jeg det tørre, og så lagde jeg ind fra den anden side. Og til aller sidst lagde jeg et lag topcoat - ganske normalt.

Designet er meget mig, det er holdt i klassiske farver, linjerne er asymmetriske og rene på en måde. Jeg er fint tilfreds i hvert fald.
Jeg synes, at mine negle er blevet liiige lange nok, men til denne type design, som får neglene til at se lidt tykkere ud, så er længden faktisk meget fin.






Spørg, hvis I vil vide, hvor produkterne i indlægget stammer fra.

Husk at tjekke de andre stribede designs!

- Maria

2 kommentarer: