mandag den 20. januar 2014

Turkis stamping

Hej på bloggen!

Til dette design har jeg brugt den hvide 'Alpine Snow' fra OPI - og ovenpå denne har jeg stampet med den turkise 'Where's My Chauffeur' fra Essie.




'Alpine Snow' krævede som altid to lag for at dække - og den er virkelig fin i konsistensen. 'Where's My Chauffeur' er absolut ikke en god stamping-lak, da den ikke er helt pigmenteret nok, til at træde rigtigt frem på neglen. Derfor fremstår den også mere mintgrøn end turkis over den hvide base, synes jeg. Jeg brugte en stampingplade nr. 04 fra MoYou Londons The Artist Collection. Jeg afsluttede med et almindeligt lag topcoat og dernæst et lag mat topcoat.

Jeg synes, at resultatet blev rigtig fint - på trods af at 'Where's My Chauffeur' ikke træder så meget frem. Det er på en eller anden måde både vinterligt og sommerligt på samme tid.






Begge lakker er fra Billigvoks.dk.

- Maria


1 kommentar:

  1. Virkelig flot mani, og where's my chaffuer er virkelig flot.

    SvarSlet