mandag den 6. januar 2014

Sort stamping over Chanel

Godaften

Jeg besluttede mig for at stampe lidt ovenpå Chanels lak 'Elixir', som jeg viste jer i går. Jeg valgte at bruge en helt sort lak til at stampe med - 'Licorice' fra Essie. Jeg brugte stampingplade nr 02 fra Emily De Molly.




Der er ikke så meget at skrive om selve stampingen - pladen var ganske fin og 'Licorice' fungerede helt ok som stampinglak.

Jeg synes selv at resultatet er rigtig fint, det minder mig om sorte blonder på neglene. Klassisk stamping på en klassisk lak.

Først får I lige et par billeder med almindelig topcoat - hvilket var det look jeg bedst kunne lide i virkeligheden.






Og her får I lige et enkelt billede med mat topcoat, som bare gør sig godt på billeder.




'Licorice' er sponsoreret af billigvoks.dk, stampingpladen er købt på emilydemolly.com.

- Maria


4 kommentarer:

  1. Åh jeg sys det er så frygtelig svært at stampe på hele neglen :(
    Er det noget der 'bare' kræver øvelse, som jeg har på fornemmelsen, eller er der en teknik som gør det lettere?

    Vh Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Stamping er altså også en stor udfordring!
      Jeg tror først og fremmest at det handler om øvelse - jo flere gange man stamper des lettere bliver det. Men derudover kan det jo også handle om, at det udstyr du har måske ikke passer til dig. Mange er glade for en squishy stamper, fordi man med sådan én kan samle mønsteret op uden at rulle - og det samme når det skal på neglen. Men der er selvfølgelig mange teknikker og råd - prøv evt. at kigge på nogle youtube-videor, der synes jeg, at man kan få en god fornemmelse af hvordan det er lettest at stampe. Ellers kan du melde dig ind i 'Lakhovederne' på Facebook - de kan give en masse gode råd (hvis du da ikke er medlem i forvejen).

      - Maria

      Slet
  2. Ej hvor er det bare blevet flot!!! Og jeg eeeelsker mat topcoat ;-) Har for nylig købt stamping plader på MoYou, men puhhh.. Min tålmodighed bliver godt nok sat på prøve da :-D

    Knus
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og ja, stamping kræver store portioner af tålmodighed og øvelse :-)

      Slet