onsdag den 22. januar 2014

Nouvelle Vague

Godaften derude

Hert il aften vil jeg ganske kort vise jer den mintgrønne lak med lidt sølv-shimmer i fra Chanel - og overskriften viser hvilken lak, jeg taler om, nemlig 'Nouvelle Vague'. Jeg har tidligere fortalt om mine frustrationer ved, at jeg købte denne lak da den kom ud - men så senere solgte den videre. Nu har jeg fået fat i den igen - og den er bare så fin! Jeg er glad for at jeg købte den igen.




'Nouvelle Vague' kræver 2-3 lag for at dække - i denne her omgang fik den 3 lag. Til gengæld synes jeg, at den tørrer relativt hurtigt. Shimmeret kan anes i virkeligheden - og altså lidt mere end på billederne.

Jeg synes at den er så fin. Ahh… dejligt at have den i samlingen igen!






'Nouvelle Vague' er købt på Trendsales (hvor den regelmæssigt dukker op).

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar