søndag den 19. januar 2014

Glitter fra Vietnam

God søndag!

I dag vil jeg vise jer en glitterlak over den gradient, som jeg viste jer i fredags. Glitterlakken er lidt speciel fordi den kommer fra Vietnam - og jeg fik den i gave af min ene søster, som har været afsted dertil for nyligt. Mærket hedder Alibe - måske har den et navn, men jeg forstår ikke hvad der står bagpå - så det kan I i hvert fald ikke få i denne omgang. Men jeg kan fortælle, at den har en klar base med guldfarvet holografisk bar-glitter.




Lakken har mere base end glitter, og derfor skal der duppes en del, for hvis man bare trækker penslen som normalt kommer der ingen glitter med.

Jeg synes, at glitter over en gradient ser rodet men samtidig sødt og sjovt ud - og det synes jeg også er tilfældet her.






Lakken er som sagt en gave fra min søster - og den er købt i Vietnam, så det er mest for sjov at jeg viser den på bloggen, den er i hvert fald ikke lige til at få fat på.

I får også lige et hurtigt et billede af min søster og mig fra en ferie - dog ikke fra Vietnam men fra Venedig. Og det er et gammelt billede - jeg vil skyde på, at det er fra omkring 2001, hvor min søster (til venstre) er omkring 21 år og jeg (til højre) er omkring 15 år.




- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar