onsdag den 1. januar 2014

Fra 2013 til 2014 og en meget forsinket Fælles Fredag - Godt nytår!

Jeg havde håbet, at jeg kunne have nået at vise jer mine nytårsnegle i går, men ja, det kunne jeg jo så ikke. Så det bliver i stedet i dag.

Som jeg før har proklameret er jeg mest til det konservative look - og derfor står der hverken tal eller hilsner på mine nytårs-negle… der er i stedet tale om en god gammeldags glittermani.

Jeg har brugt tre lakker fra Essie: 'Chinchilly', 'Pure Pearlfection', og 'Set In Stones'.




Selve designet er meget simpelt - jeg har bygget det op med to lag af 'Chinchilly', dernæst et enkelt lag af 'Pure Pearlfection' og til sidst et lag af 'Set In Stones'. Det er meget let at lave og for mig er det en ægte nytårsmani! Så det var dette design jeg havde på mine negle da vi gik fra kalanderåret 2013 til 2014. Det ene billede er lidt mørkt - fordi det er taget om aftenen selve nytårsaften.






'Chinchilly' er sponsoreret af billigvoks, 'Pure Pearlfection' og 'Set In Stones' kan jeg faktisk ikke huske hvor jeg har købt, men de kan jo efterhånden fås en del steder.

- Maria

2 kommentarer:

  1. Som altid, vildt flot!!! Tror jeg skal have fingrene i den chinchilly. Synes nuancen er så smuk :-)

    Bruger du egentlig lystelt til dine billeder? God weekend!

    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Chinchilly er uden tvivl én af de lakker jeg bruger mest. Og nix, det gør jeg ikke. Jeg prøver at fange dagslys i en vindueskarm - meget professionelt ;-)

      Slet