fredag den 10. januar 2014

Fælles Fredag - Waterfall!

God fredag på bloggen!

I dag vil jeg vise en vandfaldsmanicure. Jeg er ret glad for denne type mani, jeg er især blevet glad for designet når vandfaldseffekten er i samme farve,  som det f.eks. er tilfældet her. Jeg har dog også tidligere lavet et multifarvet vandfaldsdesign. Designet i dag er også multifarvet og lavet med forskellige lilla Kiko-lakker.

Jeg har brugt: '330 Lilac', '331 Violet', '332 Dark Violet', '333 Brilliant Violet', '255 Violet Microglitter'. (Billedet viser farverne lidt varmere end de er i virkeligheden).




Jeg brugte 'Lilac' som base, og dernæst brugte jeg en striper-brush til at lave linjerne med de andre lakker.

Resultatet synes jeg er rigtig fint, men af en eller anden grund kan jeg bedre lide denne type mani på helt korte negle. 






'330', '331', '332' og '333' er alle gaver fra min kæreste og er købt i Berlin, '255' har jeg selv købt i Palma, Spanien - dog sender Kiko nu lakker til Danmark via hjemmesiden: http://www.kikocosmetics.eu (hvor alle disse fem lakker kan købes).

Husk at kigge forbi hos de andre bloggere!

- Maria

2 kommentarer: