onsdag den 29. januar 2014

Again?!

Godaften derude

Jeg vil ganske vise jer nogle billeder af 'Again?!' fra Essie. 'Again?!' var en del af Essies Resort 2013 kollektion, men denne lak kunne vist ikke købes i USA. I hvert fald er det kun ganske få, der har vist billeder af den, og derfor blev jeg nysgerrig efter at se den i virkeligheden (det samme gælder 'Nice Package' fra samme kollektion - så den kunne jeg godt finde på at købe af samme grund).

'Again?!' er en cremelak som har en spøjs farve. Den er en blanding mellem koralfarvet og støvet bær/hindbærfarvet. Lidt svær at beskrive.




'Again?!' krævede to lag for at dække og den var helt fin at arbejde med. Jeg synes, at farven er virkelig fin på - og jeg havde den på i mange dage før jeg tog den af. Det er en rigtig fin klassisk og meget brugbar farve, hvis man ellers kan sige det!

Desværre blev billederne af lakken ikke så gode. Jeg havde glemt at tage billeder af den, og så blev det sådan liiige før det blev mørkt, og så kommer billederne til at se lidt mærkelige ud. I virkeligheden har lakken mere blå undertoner. Normalt linker jeg ikke til andre blogs for at gengive farver, men denne her gang ligger mine billeder simpelthen for langt fra virkeligheden, og denne blogger har fanget farven en del bedre end jeg selv har - jeg synes dog at den er lidt mørkere end hendes billede viser (obs. det er det nederste billede på hendes blog og ikke det øverste).







'Again?!' er købt på beautybay.com

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar