tirsdag den 17. december 2013

Vintervandfald

Godaften på bloggen.

Jeg har i dag valgt at kombinere to farver fra Essie, nemlig den glitterspækkede 'Beyond Cozy' og den "foundationfarvede" 'Sand Tropez'.




Til selve designet har jeg lagt 'Sand Tropez' som base, den krævede to lag for at dække, men kunne måske godt have brugt et tredje lag. Dernæst tog jeg en striper brush og lavede streger med 'Beyond Cozy' nede fra bunden af neglen og et stykke op. Jeg varierede striberne for at skabe et dynamisk look.

Jeg er selv meget tilfreds med dette design. Det er julet, men det kan også bruges til en nytårsaften. Jeg synes at designet balancerer rigtig fint mellem elegance og fest!

Det øverste billede (af mine hænder) er mest korrekt i farvegengivelsen.






Både 'Sand Tropez' og 'Beyond Cozy' er fra billigvoks.dk.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar