tirsdag den 3. december 2013

Kender I stadig den om Rudolf…?

Glædelig 3. december!

I dag vil jeg vise jer endnu en Rudolf manicure - og ja, jeg har bare 'genbrugt' samme rensdyr, som jeg viste jer i går :-) Til gengæld har jeg tilføjet noget nyt på de andre negle, nemlig 'Ruby Pumps' fra China Glaze. 'Ruby Pumps' er en klassisk julelak, som består af en rød jellybase med små røde glitterstykker i (og som er inspireret af skoene i 'Troldmanden fra Oz').




'Ruby Pumps' er en smuk lak - og den passer perfekt til jul. Men hold da op, jeg synes ikke at den er let at lægge… og derudover synes jeg, at jelly-basen er alt for gennemsigtig. Gennemsigtigheden gjorde, at den skulle have  fire lag, før den dækkede nogenlunde… og man kan endda stadig se neglelinje… Men det gør til gengæld også at glitteret kommer til sin ret. Næste gang jeg skal lægge 'Ruby Pumps', bliver det over en cremelak - måske sort, det tænker jeg kunne være flot!

Grunden til at jeg valgte at beholde Rudolf til denne mani, var at jeg lavede gårsdagens design inden jeg skulle til noget julefrokost - og der synes jeg, at den blev for larmende... men omvendt nænnede jeg ikke at slette Rudolf efter så kort tid. Så han fik lov til at blive hængende :-)






'Ruby Pumps' er købt på Beautybay.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar