søndag den 1. december 2013

De' sørme, de' sandt - december!

Så blev det endelig december! Jeg synes, at december er en hyggelig måned, jeg er vild med julepynt og de krydrede dufte julen som oftest fører med sig. De fleste af de indlæg der vil komme i december vil derfor også bære præg af, at det snart er jul :-)

I dag vil jeg vise jer lidt julestamping.

Jeg har brugt 'Fluent Red' fra Kiko som base og 'Good As Gold' fra Essie til at stampe med.




Stampingen gik ikke så godt denne gang. Jeg tror ikke, at jeg fik gjort mig helt umage - så resultatet blev skævt… MEN jeg synes heldigvis stadig, at det ser julet ud! Til selve stampingen har jeg brugt min 'Festive' plade nr. 04 fra MoYou London. Næste gang jeg bruger dette stamp, vil jeg gøre mig mere umage :-)






'Good As Gold' er købt på Trendsales og MoYou-pladen er købt på moyou.co.uk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar