onsdag den 16. oktober 2013

OPI - Kiss Me At Midnight

 Godmorgen derude!

I dag vil jeg vise jer endnu en lak fra OPIs kommende julekollektion, som de har lavet i samarbejde med Mariah Carey. Denne lak hedder 'Kiss Me At Midnight'. 'Kiss Me At Midnight' er en tekstur-lak, som har en næsten koboltblå jelly-base og fyldt med forskellige størrelser sølvglitter.




'Kiss Me At Midnight' var ganske fin at arbejde med - den fordelte sig godt på neglen og krævede to lag for at dække helt. Overraskende nok tørrede den også ganske hurtigt, jeg følte, at den var gennem-tør i løbet af en time, hvilket jeg synes er ret hurtigt for en teksturlak. Men her stopper det positive desværre også.
'Kiss Me At Midnight' havde efter min mening en alt for voldsom tekstur, jeg følte det desværre som at have sandpapir på neglene. Derudover synes jeg, at neglene blev meget tykke fordi teksturen var så voldsom. Endvidere synes jeg ikke at farvekombinationen var særlig god - jeg havde godt kunnet ønske mig, at glitteret havde været blåt og ikke sølv, det synes jeg havde klædt lakken bedre, men det handler selvfølgelig også om personlig preference. Sidst men ikke mindst - så var denne lak helt umulig at fjerne, fordi den indeholder så meget glitter. Så det tog noget tid... Jeg er faktisk ikke så sikker på, at jeg kommer til at bruge denne lak igen. 

Øv.






'Kiss Me At Midnight' er købt på nailpolishdirect.co.uk

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar