søndag den 27. oktober 2013

Mørk chokolade med krummelurer

Så blev det søndag :-)

Jeg tænkte, at jeg ville vise jer lidt stamping i dag. Jeg modtog for ganske nyligt nogle helt nye stampingplader fra Emily de Molly - og dem vil jeg vise jer et mønster fra i dag. Jeg vil bruge et møsnter fra plade nr. 01.

Jeg har brugt 'Dark Chocolate' fra Kiko, som jeg viste i gårsdagens indlæg, som base. Og til at stampe ovenpå har jeg brugt 'Lil Boa Peep' fra Essie.




'Lil Boa Peep' var ganske fin at stampe med - og jeg var også tilfreds med pladen fra Emily de Molly. Der er stadig lidt fejl hist og her, men jeg synes selv, at jeg er blevet meget bedre til at stampe! Jeg har afsluttet hele balladen med en mat topcoat.

Jeg var i hvert fald tilfreds - måske lige på nær det faktum at 'Lil Boa Peep' virkede lidt for grå på den varme brune baggrund. Min kæreste sagde: 'Godt håndværk, men jeg kan altså ikke lide krummelurer'! Heldigt at jeg selv kan lide krummelurer :-)







'Lil Boa Peep' er sponsoreret af billigvoks.dk og 'Dark Chocolate' er købt i en Kiko-forretning i Palma, Spanien

Emily de Molly stampingplade nr. 01 er købt her:  
http://www.emilydemolly.bigcartel.com


- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar