tirsdag den 22. oktober 2013

Blå

I dag skal det være blåt!

Jeg vil vise jer den smukke metallsike blå fra Chanel med navnet 'Bel-Argus'. Den har let duochrome effekt i sig, hvor den bliver lidt mørkere i kanterne (hvor lyset ikke rammer lige på) og en smule mørkelilla, hvilket man bedst kan se på billedet af flasken. Jeg vil dog ikke kalde lakken for duochrome - det er der simpelthen for lidt effekt til!




'Bel-Argus' kræver to lag for at dække, og den er ganske fin at arbejde med. Til gengæld er jeg virkelig ikke vild med Chanels pensler - eller det lille hul, der er i halsen på flasken. Måske er det for at undgå udtørring af lakken, når man bruger den. Men jeg synes, at Chanel alvorligt burde overveje nye pensler og flaskehals... og... så synes jeg heller ikke at navnet på lakken burde være sat fast med et klistermærke, når man giver 185 kroner for en enkelt flaske. De burde lave fronten ligesom de laver bagsiden (med tryk). Bum.

Men... når denne lak først er på. Wauw. Den er virkelig flot! Jeg havde den en del på i sommer, da min kæreste og jeg var på ferie. Den minder mig om blåt hav og salt luft :-)

Jeg fik desværre (igen!) bobler i lakken, hvilket var lidt ærgerligt. Dumme top-coat!






'Bel-Argus' er købt i Magasin

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar