torsdag den 3. oktober 2013

Blå med blå glitter

Goddag!

I dag vil jeg vise jer en mani, som jeg lavede, da jeg skulle til fødselsdag hos min kærestes mor :-) 

Jeg valgte noget ganske simpelt - nemlig ved at kombinere to Essie-lakker. Den ene hedder 'Smooth Sailing' og er en blå creme-lak med sølv-shimmer. Den anden hedder 'Stroke Of Brilliance' og er en glitterlak med to forskellige størrelser sekskantet blåt glitter i en klar base.




'Smooth Sailing' var ok at arbejde med, men ikke helt fantastisk. Måske kan dette skyldes, at denne lak er en mini-lak - og de er bare altid sværere at have med at gøre ('Smooth Sailing' kan dog også købes i stor). Nå, men to lag krævede denne lak for at dække. Bagefter lagde jeg et enkelt lag af 'Stroke Of Brilliance', og den var til gengæld virkelig god at arbejde med, jeg synes, at den gav tilpas med glitter i et enkelt strøg.

Jeg var meget tilfreds med denne mani - de to lakker komplimenterede hinanden rigtig fint. Og jeg synes også, at mani'en passede fint til en fødselsdag :-)




Både 'Smooth Sailing' og 'Stroke Of Brilliance' er købt på Trendsales.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar