lørdag den 14. september 2013

Paisley stamping

God morgen og god lørdag i blogland!

I dag vil jeg vise jer noget, som jeg selv er svært stolt af. Jeg har forsøgt mig med stamping nogle få gange - og hver gang har jeg måttet give op. Jeg kunne ikke få det til at virke. Men pludselig gik det faktisk ok, og jeg kan ikke helt forstå hvorfor!

Til denne mani har jeg brugt den metalliske 'Good As Gold' fra Essie, samt den mørke bordeaux-farvede 'Recessionista' fra Essie. Til selve stampingen har jeg brugt Bundle Monster plade nr. 315.




'Recessionista' krævede to lag for at dække optimalt. 'Good As Gold' var perfekt til stampingen, det fungerede bare så godt! Jeg synes, at resultatet blev sådan lidt kongeligt at se på - på den gode måde. Der er lidt fejl hist og her, men i det store hele er jeg virkelig tilfreds :-)






'Recessionista' er købt på billigvoks.dk, 'Good As Gold' er købt på trendsales.dk, hvilket Bundle Monster-pladen også er. Mit stamping-grej har jeg købt i Spanien. 

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar