onsdag den 25. september 2013

Fars pige

Godmorgen!

Jeg har endelig haft en dag, hvor jeg gik ind og kiggede på al min neglelak - og valgte en farve ud fra, hvad jeg helst ville have på. Jeg valgte netop ikke ud fra årstid, tøj, aftaler eller noget som helst andet. Jeg tog lige præcis den lak, der kaldte på mig. Og i dag var denne lak fra Sinful Colors og hedder 'Daddys Girl'.

Jeg har aldrig haft denne lak på før, så jeg var lidt spændt på, hvad den kunne! 'Daddys Girl' er en mørk lilla jelly-lak med meget små glitterstykker i, som skifter farve, alt efter hvordan lyset falder på det. Glitteret skifter fra rød til gul, og fra gul til grøn. 




'Daddys Girl' var lidt svær at arbejde med - og den krævede fire lag for at dække nogenlunde. Fire! Øv, det var jeg slet ikke tilfreds med. Det tog derfor også en krig for mani'en at tørre. Til gengæld var den meget smuk og dyb på neglene. Det farveskiftende glitter var også synligt på neglene, men på grund af den mørke jelly-base ser man ikke disse farve-skift på samme måde på neglen, men det gør nu heller ikke så meget. Den var smuk alligevel.






Jeg var i øvrigt slet ikke klar over lakkens navn, da jeg valgte, at den skulle pryde mine negle. Men da jeg skulle skrive indlægget (og fandt ud af, at den hedder 'Daddys Girl'), så synes jeg, at jeg var nødt til også lige at vise et billede af min far - ligesom jeg viste et billede af min farmor i dette indlæg. Det kan da være, at der med tiden kommer billeder af hele min familie!

Herunder ser I et billede fra en ferie i Italien (ca. 1989), hvor jeg holder min far i hånden. Jeg synes selv, at det er virkelig fint billede - og det viser rigtigt meget hvordan jeg var som barn - alt skulle være lyserødt og med masser af blonder! Min far er, modsat min farmor, stadig i live i dag :-)




'Daddys Girl' er købt i en Essence-butik (tror jeg!) i Palma, Spanien

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar