torsdag den 19. september 2013

Englevinger

God eftermiddag/aften!

I dag vil jeg vise jer en lak fra Ciaté, der hedder 'Angel Wings'. Denne lak er lys og hvid, som sne - og med en masse shimmer. Jeg vil næsten kalde den for perlemor, selvom den ikke skifter farve.




I flasken er jeg vild med denne lak, den ser udskyldig og fin ud. Den var ok at arbejde med, men krævede 4 lag for at dække helt (jeg har netop 4 lag på på billederne - og den kunne faktisk godt have brugt et lag mere). Det gjorde til gengæld ikke så meget, for den tørrede hurtigt mellem lagene - så det tog ikke så meget ekstra tid med de ekstra lag.

Som sagt - jeg er vil med lakken i flasken... på neglene... ikke så meget. Jeg ved godt, at hvid bare ikke er god til min lyse hud, men jeg håber alligevel hver gang, at det vil gå. Det gjorde det i hvert fald ikke i denne ombæring. Det er efter min mening noget nær den grimmeste lak jeg har haft på - altså til mig, den kan sikkert gå fint til andre. Okay - overdrivelse fremmer forståelse, men alligevel. Ikke godt.

Til gengæld tænker jeg, at den måske kan være fin til noget vinter-nail art. I øvrigt ser det ikke helt lige så slemt ud på billederne, som det gjorde i virkeligheden :-)






'Angel Wings' er købt som en del af Ciatés julekalender fra 2012. Jeg er faktisk i tvivl om man kan købe denne i normal størrelse - jeg er i hvert fald ikke lige stødt på det.


- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar