torsdag den 1. august 2013

Mit navn det står med (NEON)-prikker!

God formiddag!

Jeg ville lige smække endnu et indlæg sammen med negle-billeder fra min sommerhus-tur.

Jeg viste i går 'Limo-Scene' fra Essie. Og i dag, såre simpelt, vil jeg vise selvsamme lak, men med en glitterlak ovenpå: 'Clowning Around' fra Lush Lacquer. Denne lak har en klar base og er spækket med mat neonglitter i forskellige farver (pink, gul, orange, grøn, lilla og blå) og forskellige størrelser (men vistnok alle sekskantede stykker glitter).





'Clowning Around' har, efter min mening, fået meget omtale i blogland. Og tja, den fortjener det. Den er meget indie-agtigt og speciel. Jeg synes, at den er sjov på neglene... men det er ikke en mani jeg ville flashe overalt. Den er mest til sjov og ballade synes jeg, men det er vel også okay for nu :-)

Den er lidt svær at lægge på grund af den enorme mængde glitter, der er i lakken. Og nogle gange duppede jeg lidt, for at få glitterstykkerne til at fordele sig pænt. Men det var det værd, selvom der kom et par bobler i mani'en på grund af alt det dupperi! Dette var dog heldigvis ikke så synligt.
Jeg har, på billederne, et enkelt lag på over lakken, som jeg viste i gårsdagens indlæg, og som pludselig fremstod lidt mere lyserød - uden at 'Clowning Around' farvede den (hvis det ellers gav mening?!). Jeg har to lag top-coat på, på billederne - og alligevel kunne man mærke lidt ujævnheder i overfladen.









De fleste lægger 'Clowning Around' over hvid, men generelt er jeg ikke så meget til hvid neglelak - så det er helt med vilje, at jeg lægger den over noget mindre "larmende". Dog bliver mani'en alligevel ret larmende med alle de neon-prikker!

'Clowning Around' er købt på etsy.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar