lørdag den 10. august 2013

Fuchsia-shimmer herlighed

Godmorgen og god lørdag!

Jeg vil i dag gerne vise jer en smuk fuchsia-farvet lak med en masse shimmer i - der skifter fra pink til guld (dog kan man mest se pink på neglen, men man kan måske lige fornemme guld på flaske-billedet i højre side). Lakken er fra Kiko og hedder '277'... suk - jeg er bare ikke vild med lak uden et sjovt/sexy/opsigtsvækkende navn! (Jeg har dog senere fundet ud af at den rent faktisk HAR et navn: 'Blueberry Glitter')!





'277' gled ganske let på - og var altså god at arbejde med. Den minder mig en del om 'Hawaiian Punch' fra Rimmels Cocktail-kollektion. På billederne har jeg to lag på. Man kan ane negle-linjen, dog er det ikke så galt i virkeligheden, som på billederne. Men næste gang får den nok alligevel tre lag, for en sikkerheds skyld.

Jeg er meget glad for denne type farve. Smuk, elegant, feminin, sjov, sommerlig - og så videre. Jeg nyder i hvert fald at kigge på mine negle - specielt i solen (hvor jeg desværre ikke nåede at tage et billede af den i går).





Jeg skulle da også lige have et billede af mine negle foran en fuchsia-plante, når nu farven på lakken også er fuchsia!




'277' er købt i en Kiko-forretning i Palma, Spanien.

God lørdag derude :-)

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar