onsdag den 3. juli 2013

Første rigtige indlæg (yay!) - Essie og Lush Lacquer!


Hej igen!

Så er vi kommet til mit første rigtige indlæg, hvor jeg viser en mani. Det har jeg virkelig glædet mig til!


Til dagens lak, manicure, NOTD - whatever (jeg ved endnu ikke helt, hvad jeg skal kalde det!) har jeg besluttet mig for endelig at få prøvet min 'Sea Breeze' fra Lush Lacquer.

'Sea Breeze' er en super fin gllitterlak med små og større femkantede stykker petroleumsfarvede glitter - samt bar-glitter (som jeg ikke aner, hvad man kalder på dansk? Aflange stykker glitter?!) i samme farve. Der er let holografisk effekt i alle glitterstykkerne, men jeg kunne ikke få et billede af det (da solen var en smule genert i dag).

Under denne smukke glitterlak har jeg brugt Essies 'Naughty Nautical', som er en del af den kollektion, der i øjeblikket er i butikkerne (med samme navn). 'Naughty Nautical' er en creme-lak med meget små sølvstykker i (desværre synes jeg ikke, at sølvstykkerne er så synlige på neglen).






'Naughty Nautical' har samme farve som glitteren i 'Sea Breeze', hvilket giver et fint glittelook - uden at det bliver for "disco"! Så det ser altså stadig elegangt ud - efter min mening.

Jeg har (indtil videre) valgt at lave vandmærker på billederne - både fordi jeg synes, at det er sjovt at sidde og lege lidt med, men også fordi man så kan se, at det er mine billeder. Det bliver spændende, om jeg bliver ved med at give mig tid til det! :-)













'Sea Breeze' er købt på Etsy.com, og 'Naughty Nautical' er købt på Trendsales.dk

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar