tirsdag den 2. juli 2013

Første indlæg!

Hej allesammen (allesammen inkluderer i øjeblikket kun mig selv)!


Jeg har længe haft overvejelser om at starte en lille negle-(lak)-blog. Og efter at have fulgt så mange andre fantastiske og inspirerende neglebloggere - tja, så kunne jeg simpelthen ikke holde mig tilbage længere.

Jeg er 27 år gammel, jeg studerer på Københavns Universitet - og jeg synes at neglelak er et skønt produkt og min største hobby. Jeg er ikke særlig dygtig til nail-art - og somme tider kan det gå lidt stærkt med penslen. Så derfor bliver mine kommende indlæg nok mest af alt swatches af både nye og ældre lakker (og billederne bliver ikke nødvendigvis de skønneste).
Jeg er ikke den store tekniker - så der vil nok gå lidt tid før jeg får godt styr på bloggen i forhold til billeder, set-up og så videre.

Jeg laver mest af alt bloggen for min egen skyld, men hvis nogen har lyst til at læse med, vil jeg kun sætte pris på det :-)


Det første billede kommer allerede i dette indlæg - og viser hvilken neglelak, der har inspireret mig til blognavnet. Jeg taler selvfølgelig om Essies 'Chinchilly', som vistnok var min først-købte Essie-lak, og som måske ville være den lak jeg ville vælge, hvis jeg kun måtte eje én (sådan er virkeligheden heldigvis ikke!)

- Maria






Ingen kommentarer:

Send en kommentar