søndag den 28. juli 2013

Fløde-nøgne negle med Max Factor 'Opal'

Godmorgen derude!

Jeg ville gerne lige vise jer et kort indlæg med Max Factors 'Opal'.

Jeg har kaldt farven for 'fløde-nøgen' i overskriften, fordi den minder mig om fløde... måske med lidt lakrids i?! Jeg vil nok kalde den for en lys og cremet 'greige' (grå/beige). I hvert fald har 'Opal' et virkelig elegant og nøgent look, der gør den meget brugbar også i arbejdssammenhæng - hvis man da ellers arbejder! Jeg er selv studerende og er netop ved at skrive speciale. Så det er på nuværende tidspunkt kun min specialemakker, der i arbejds-sammenhæng kan have en mening om mine mani'er - og hun er rimelig ligeglad med hvilke farver jeg har på. Nå men altså... for fremtiden.. vil det være en god arbejdslak!

Billederne er taget i indirekte (sol-)lys. Close-up billedet af min hånd gengiver bedst farven. Jeg har to lag 'Opal' på (og selvfølgelig topcoat). Lakken var fin at arbejde med.










'Opal' er købt i Matas. God søndag til jer derude!

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar