tirsdag den 9. juli 2013

Essie 'The more the merrier' & China Glaze 'Luxe and lush' på en sommeraften!


Godaften derude!


Sikke en smuk sommerdag, sådan nogle måtte der gerne være lidt flere af i løbet af året!

I dag vil jeg vise en ny og en gammel lak. Som overskriften siger, så handler det om Essies 'The more the merrier' (ny lak) samt 'Luxe and lush' fra China Glaze (gammel lak, som jeg stadig kan falde i staver over når jeg hiver den op af skuffen).

'The more the merrier' er fra Essies kollektion, der hedder 'Naughty Nautical' - det er en limegrøn (?) farve, der ikke passer vanvittig godt til min hudfarve, men som vinder på sin sommerlige og lidt aparte farve!
'Luxe and lush' er fra China Glazes 'Hunger Games' kollektion. Denne lak har en klar base med store iturevne glitterstykker, der changerer fra orange til gul/guld og over i grøn. Farverne i glitterstykkerne er meget forskellige alt afhængig af, hvilken lak man lægger den over.







Jeg tænkte på en eller anden måde, at jeg for hurtigt ville blive for træt af kun at have 'The more the merrier' på neglene, og jeg lagde derfor en glitter over med det samme. Men suk, jeg glæder mig ikke til at fjerne det. Jeg er vild med glitterlakker, men knap så vild med at fjerne dem igen (hvilket jeg heldigvis glemmer, når jeg står og kigger på flasken og farvespillet)...

Anyways, så synes jeg faktisk, at kombinationen blev rigtig fin (på nær at der kom bobler i lakken! - hvad skete der for det?! Mit eget bud er at temperaturen i stuen, hvor jeg lagde lakken, var for høj)! Jeg har nu haft denne kombi på i tre dage - og der er ingen chipper eller noget som helst. Dog har jeg også to lag top-coat på, for ellers kunne man mærke glitteren alt for meget. Bvadr! Nej tak, så hellere et lag top-coat ekstra :-)











'The more the merrier' er købt på Trendsales.dk og 'Luxe and lush' er købt på Beautybay.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar